Shop
Klachten en garantie

Heb je een klacht over een product of ben je niet tevreden met onze service? Stuur ons dan zo snel mogelijk nadat je klacht is ontstaan een mail via het contactformulier.

Na ontvangst van de mail ontvang je van ons een bevestiging. Als de klacht gegrond is doen we alles wat binnen onze mogelijkheden ligt om met jou naar een passende oplossing te zoeken. Je kunt van ons uiterlijk binnen een 14 dagen een reactie verwachten (mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen) maar doorgaans helpen wij binnen 2 werkdagen.

Vind je dat je klacht niet naar ieders tevredenheid is afgehandeld? Wij zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Je kunt contact opnemen met hun onafhankelijke geschillencommissie, DigiDispuut.

Ook kun je nog een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Voor de garantiebepalingen verwijzen wij naar artikel 10 van de algemene voorwaarden.

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein